Το Επιμελητήριο Ιωαννίνων ξεκίνησε τη δωρεάν διάθεση της ψηφιακής υπογραφής στα μέλη του, του «ψηφιακού μας αποτυπώματος», ένα βήμα στον νέο ψηφιακό αλλά και σύγχρονο κόσμο με απόλυτη αυθεντικότητα και εξασφάλιση εγκυρότητας.
Το Επιμελητήριο Ιωαννίνων πάντα μπροστά και σε αυτή τη νέα εποχή στοχεύει στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή των επιχειρήσεων στον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Μαζί με την επιχειρηματικότητα κάνουμε τα βήματα για μια αναπτυξιακή και βιώσιμη επιχειρηματικότητα, δήλωσε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων Δρ. Δημήτριος Δημητρίου.
Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου η επιχείρηση-μέλος του Ε.Ι να δικαιούται τη δημιουργία αίτησης έκδοσης προηγμένης ψηφιακής υπογραφής, είναι οι κάτωθι:
- Να είναι εγγεγραμμένη στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο Γ.Ε.ΜΗ.
- Να είναι κεφαλαιουχική, δηλαδή η νομική της μορφή να είναι Ανώνυμη Εταιρία (Α.Ε.), Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρία (ΙΚΕ).
Η ψηφιακή υπογραφή που παρέχεται από το Ε.Ι είναι Remote Signing (απομακρυσμένης διαχείρισης – άυλη) και η απόκτησή της γίνεται πανεύκολα με αίτηση μέσω του κεντρικού ιστοτόπου του Γ.Ε.ΜΗ.
Μετά την ταυτοποίηση του χρήστη, (ψηφιακά ή απομακρυσμένα), η ολοκλήρωση της έκδοσης είναι άμεση.
Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής Εγγράφου
Αναλυτικά, η διαδικασία δημιουργίας αίτησης συνίσταται στα παρακάτω βήματα:
- Είσοδος της επιχείρησης στο σύστημα services.businessportal.gr με τους κωδικούς Γ.Ε.ΜΗ. που διαθέτει.
- Επιλογή από το μενού για «Διάθεση ψηφιακής υπογραφής».
- Υποβολή Αίτησης
- Ταυτοποίηση Χρήστη (απομακρυσμένα ή με επιτόπου επίσκεψη στο Επιμελητήριο κατόπιν επιβεβαίωσης του ψηφιακού ραντεβού από την πλατφόρμα)
- Ολοκλήρωση αίτησης – Έκδοση Ψηφιακής Υπογραφής
Σύνδεση στο ΓΕΜΗ και βασικές ενέργειες
Η επιχείρηση μπορεί να προβεί στις εξής ενέργειες :
- Επιλογή Φυσικών Προσώπων για Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής
- Αίτημα Προσθήκης Νόμιμου Εκπροσώπου
- Ιστορικό Επιλογής Φυσικών Προσώπων
- Ιστορικό Αιτημάτων Προσθήκης Εκπροσώπων
- Να δει τις Οδηγίες Χρήσης